Pub/Sub Systems چیست؟

فرض کنید در حال ساختن یک اپلیکیشن هستید، برای مثال، یک فروشگاه تجارت الکترونیک. این برنامه شامل اجزای لازم مانند احراز هویت کاربر، اعلان ها، پردازش سفارش، مدیریت موجودی و غیره خواهد بود. \ یکی از چالش هایی که ممکن است با آن روبرو شوید این است که چگونه ارتباط بین این اجزا می تواند …

ادامه مطلب

TC Energy می گوید که مراکز داده تقاضا برای گاز طبیعی را افزایش خواهند داد | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — به گفته شرکت TC Energy، بزرگترین اپراتور خطوط لوله گاز طبیعی در آمریکای شمالی، رشد مراکز داده تشنه انرژی باعث افزایش تقاضا برای گاز طبیعی خواهد شد زیرا بیشتر سوخت برای تولید برق استفاده می شود. استنلی چاپمن، معاون اجرایی TC Energy و مدیر عملیات خطوط لوله گاز طبیعی، در تماسی اعلام کرد …

ادامه مطلب

نامرئی آنلاین: راهنمای خانواده برای زندگی خصوصی و امن آنلاین

\n آیا مصالحه ای بین استفاده از رسانه های اجتماعی و سایر سرویس های آنلاین رایگان وجود دارد – که در صورت عدم پرداخت، اساساً با داده های خود پرداخت می کنید – و به طور کلی از آنها برای حفظ ناشناس بودن اجتناب کنید؟ در دنیای بیش از حد متصل امروزی، این سوال بیش …

ادامه مطلب

تغییر بزرگ در صفحه داده های ساختار یافته محصول گوگل

گوگل اسناد داده های ساختار یافته محصول خود را با تقسیم یک صفحه جامع به سه صفحه که بیشتر بر موضوعات آنها متمرکز شده است، اصلاح کرد و نمونه ای از نحوه بازنویسی صفحه ای بسیار بزرگ و تبدیل آن به چندین صفحه وب مرتبط با موضوع را ارائه کرد. داده های ساختاری محصول Google …

ادامه مطلب

فقط برای مشتریان خود “احساس پیدا کنید”. از طریق تاکتیک‌های افزایش درآمد، تحقیقات مخاطبان را عملی کنید.

هیچ ایرادی ندارد که یک جستجوی سریع مخاطبان SparkToro انجام دهید، به مدت 5 دقیقه به اطراف بچرخید و در مورد رفتارها و جمعیت یک گروه آگاه تر و آگاه تر شوید. اما، اگر این تمام کاری است که با خروجی ابزار انجام می دهید، از دست می دهید. به جای اینکه بهت بگم بهت …

ادامه مطلب

خطرات حریم خصوصی سیستم های تبلیغاتی موتورهای جستجو: نتیجه گیری، قدردانی و مراجع

:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC0 1.0 DEED موجود است. نویسندگان: (1) Salim Chouaki، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (3) حامد حدادی، امپریال کالج لندن، نرم افزار Brave; (4) پیتر اسنایدر، نرم افزار شجاع. ::: جدول پیوندها …

ادامه مطلب

درک خطرات حریم خصوصی سیستم های تبلیغاتی محبوب موتورهای جستجو: نتایج

:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC0 1.0 DEED موجود است. نویسندگان: (1) Salim Chouaki، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (3) حامد حدادی، امپریال کالج لندن، نرم افزار Brave; (4) پیتر اسنایدر، نرم افزار شجاع. ::: جدول پیوندها …

ادامه مطلب

درک خطرات حریم خصوصی سیستم های تبلیغاتی محبوب موتورهای جستجو: محدودیت ها

:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC0 1.0 DEED موجود است. نویسندگان: (1) Salim Chouaki، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (3) حامد حدادی، امپریال کالج لندن، نرم افزار Brave; (4) پیتر اسنایدر، نرم افزار شجاع. ::: جدول پیوندها …

ادامه مطلب

درک خطرات حریم خصوصی سیستم های تبلیغاتی محبوب موتورهای جستجو: چکیده و مقدمه

:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC0 1.0 DEED موجود است. نویسندگان: (1) Salim Chouaki، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (3) حامد حدادی، امپریال کالج لندن، نرم افزار Brave; (4) پیتر اسنایدر، نرم افزار شجاع. ::: جدول پیوندها …

ادامه مطلب

درک خطرات حریم خصوصی سیستم های تبلیغاتی محبوب موتورهای جستجو: روش اندازه گیری

:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC0 1.0 DEED موجود است. نویسندگان: (1) Salim Chouaki، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris. (3) حامد حدادی، امپریال کالج لندن، نرم افزار Brave; (4) پیتر اسنایدر، نرم افزار شجاع. ::: جدول پیوندها …

ادامه مطلب